20 Haz 2014

Farmasi Body Mist: Angel of Miracle

Havaların ısınmasıyla birlikte daha hafif kokuları tercih etmeye başlıyorsanız bu yazımı daha dikkatli okumanızı tavsiye ediyorum.
Geçtiğimiz haftalarda Farmasi'den bir paket almıştım.Yazla birlikte daha hafif kokulara yöneldiğimden Angel of Miracle Body Mist hemen dikkatimi çekti.Kokuyu önce bileğimde denedim ve Body Mist ifadesinden daha fazlasını hakettiğini düşündüm.
Amber ve İnci çiçeğinin özel kokusu portakal,limon ve bergamot özleriyle canlılık kazanmış ve ortaya çiçeksi yönü baskın olan çok hoş bir yaz kokusu çıkmış.
Kalıcılığı bir Body mist'e göre çok çok iyi.Benim tenimde bir kez tazelemeyle gün boyu varlığını hissettirebildi.

Hafif ambalajıyla bitene dek kullanılmak üzere çantama giren Farmasi Angel of Miracle Body Mist'e şans verirseniz pişman olmazsınız.

Farmasi %100 Türk Malı ve hayvanlar üzerinde test yapmıyor.Satışlarını katalog'tan sipariş (doğrudan satş) yöntemiyle gerçekleştirdiklerini bildiğim markanın ürünleri hakkında daha fazla bilgi edinmek için Farmasi Cosmetics web sitesini  ve Farmasi Facebook sayfalarını ziyaret edebilirsiniz.

Siz Farmasinin Body Mistlerini denediniz mi, denediyseniz sizde nasıl bir etki bıraktı?

10 yorum:

  1. BBW'nin body mistlerini terch ediyorum. Koku seçeneği o kadar fazlaki. Ve sık sık indirim ya da kampaya da olmasıyla her daim dikkatimi çekiyor.
    http://nildanindunyasi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BBW mistler bambaşka bir dünya.Bende Twilight Woods ve Cashmere Glow hastasıyım ama onlara ulaşmak her şehir için mümkün olmuyor. :)))

      Sil
  2. güle güle kullan canım, yaz geldi parfüm kokularında değişiklik zamanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım.Bir süredir hafif kokulara geçiş yaptım bende :)

      Sil
  3. Eminim mis gibi kokuyordur,bu arada hayvanlar uzerinde test yapmamasini takdir ediyorum keske her marka ayni duyarlilikta olsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım gerçekten güzel kokuyor.Umarım kısa sürede koklama fırsatı bulursun.Fiyat ve hayvan deneylerine karşı politikası markaya karşı ilgimin dahada artmasına yol açtı :)

      Sil
  4. Diğer kullandığım ürünlere göre daha kalıcı,hem hafif nemlendiriyor, hem de misler gibi kokuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzer mistlere göre çok kalıcı buldum bende.Nemlendirme özelliğini farketmedim ama kokusu çok güzel gerçekten :)

      Sil
  5. erkek içinolanlardan hangisi güzel mavimi siyah mı yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erkek için olanlarını hiç bilmiyorum ne yazık ki ♥

      Sil

BU BLOG KİŞİSEL DENEYİMLERİ İÇERMEKTEDİR.ÜRÜNLERİN KİŞİYE GÖRE FARKLI ETKİLER BIRAKABİLECEĞİ UNUTULMAMALIDIR.
ÜRÜN VE YAZILAR İLE İLGİLİ DÜŞÜNCELERİNİZİ OKUMAYI SABIRSIZLIKLA BEKLİYORUM.

Tasarım:Sawako Kuronuma